Cumpara ANVELOPE VARA cu Pret Mic de pe Vadrexim.ro !

Cashback prin ADUNA.ro sau cum sa cumperi inteligent

Probabil putini dintre noi suntem familiarizati cu termenul de “Cashback”, situatie in care m-am aflat si eu pana de curand. Am aflat de cashback dupa ce am descoperit platforma ADUNA.ro. Ca fiecare utilizator dupa ce am descoperit platforma si mi-am facut cont, am incercat sa ma familiarizez si sa inteleg cum functioneaza sistemul si ce beneficii am in calitate de utilizator daca folosesc sistemul lor. In traducere libera din engleza in romana, termenul inseamna “bani inapoi”. Suna interesant pentru oricine termenul de bani inapoi, adica in fond sa primesti bani inapoi oricum privim lucrurile. Bun acum dupa ce am inteles termenul si denumirea sistemului am trecut la etapa urmatoare si anume: “Ce trebuie sa faci ca sa primesti acei bani inapoi?”. Logic ca nimeni nu-ti da bani nefacand nimic, situatia asta trebuie exclusa din start, doar traim intr-o economie de piata si se aplica chiar vechiul proverb comunist “Nici munca fara paine si nici paine fara munca”.

In primul rand trebuie sa accesezi platforma ADUNA.ro ca sa te inregistrezi si sa te familiarizezi cu functionarea sistemului, citind informatiile din sectiunea “Cum functioneaza” si sa gasesti toate raspunsurile la intrebarile si necunoscutele ce le-ai avea despre sistem din sectiunea “Intrebari frecvente”. Iar daca ai intrebari suplimentare la care nu gasesti raspunsul pe platforma poti sa trimiti un email sau sa completezi formularul de la contact. 

Cashback prin ADUNA.ro
Dupa ce te-ai familiarizat cu sistemul cashback si te-ai lamurit in privinta tuturor intrebarilor ce le-ai putut avea ca novice in cashback, arunca o privire asupra magazinelor prezente in platforma si nu uita ca de la toate primesti cashback. Verifica apoi procentele si ofertele din magazine ca sa-ti faci o idee despre oferte si promotii din magazine. Urmatorul pas este sa arunci un ochi peste ofertele colective si vouchere, unde poti gasi reduceri substantiale, le poti achizitiona si folosi la cumparaturi, mai ales ca poti beneficia de cashback si de pe urma lor. Daca ai pus ochii pe reduceri si vouchere, urmeaza sa faci cateva comparatii ca sa vezi cam unde iesi mai bine cu preturile si voucherele. Un simplu calcul matematic te ajuta ca sa alegi cele mai potrivite si ieftine oferte pentru tine.

Urmatorul pas este simplu, accesezi paginile magazinelor din care doresti sa-ti faci cumparaturile si au trecut prin filtrul de avantaje pentru tine, direct de pe platforma ADUNA.ro. Iti faci cumparaturile online si-ti utilizezi voucherele achizitionate daca este cazul. Apoi finalizezi comanda online, indiferent de modalitatea de plata aleasa, urmeaza confirmarea comenzii si bineinteles primirea acelui cashback pe care-l ofera magazinul direct in contul tau de pe ADUNA.ro. In functie de valoarea cumparaturilor si procentul de cashback oferit de magazin o sa primesti banii inapoi. Ca sa-ti incasezi cashback-ul acumulat in contul de pe ADUNA.ro ai doua variante: prin virament bancar direct la tine in cont sau prin paypal.

Sistemul cashback
Inca de la inceput pot spune sigur ca dupa inregistrare pe platforma ADUNA.ro primesti 10 lei in cont. Multi vor stramba din nas si vor zice ca suma nu reprezinta nici cat un pachet de tigari dar totusi daca stai sa te gandesti pe cate platforme te-ai inregistrat si n-ai primit niciun leu macar. Si oricum banii ii primesti, nu trebuie sa-i dai, asa ca eu cred ca-i un prim beneficiu pentru orice utilizator care se inscrie in platforma ADUNA.ro.

www.ADUNA.ro
In plus sistemul cashback functioneaza ca orice alt sistem de afiliere si poti avea avantaje substantiale daca promovezi si utilizezi platforma ADUNA.ro, exact ca in orice alt sistem de afiliere cu care multi dintre noi suntem destul de familiarizati. Nu-mi ramane decat sa va urez tuturor sa faceti cumparaturi inteligente prin platforma ADUNA.ro si sa beneficiati de cele mai mari reduceri si cashback din onlinul romanesc.

Articol scris pentru Blogal Initiative.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta conteaza !

melimeloparis.ro