Cumpara ANVELOPE VARA cu Pret Mic de pe Vadrexim.ro !

Wishlist de cumparaturi din magazinul online DepozitulDePapetarie

Zapada si viscolul care au lovit puternic Romania, in ultimele zile, paralizand jumatate din tara, fac ca efectele lor sa se resimta si in economia tarii. Activitatile care tin de transporturi, din cauza zapezii care a blocat drumurile publice, se desfasoara cu multa greutate. Cei care nu se afla in zonele lovite de natura dezlantuita au in activitatile zilnice un fel acalmie. In asemenea conditii ce poti face mai bine la birou, inafara de o mica reorganizare pentru ca acum iti permite timpul sa te ocupi si de birou. Avand cateva zile mai putin agitate fata de cele normale am gasit putin timp sa-mi organizez un pic biroul si sa fac ordine in hartii.

Preturi croite pe masura ta
Dupa ce am facut necesara ordine pe birou, in birou si intre dosare am sesizat ca-mi lipsesc cateva accesorii si produse de birotica care ori sunt pe terminate ori mi-ar usura munca in timpul saptamanii. Asa am inceput sa ma gandesc la o solutie si sa fac rost de un buget pentru cateva achizitii de birotica. Constient de faptul ca o achizitie directa ar putea veni cu intarzieri si s-ar putea cu multe probleme ivite din cauza conditiilor meteo, m-am gandit ca cel mai bine este sa alcatuiesc o lista cu cele trebuincioase pe care sa le comand dupa ce trece vremea rea, iar toti isi revin la normal. Gandul mi-a sarit instant la partenerul de nadejde pentru produsele de birotica si anume DepozitulDePapetarie primul magazin online cu produse de birou din Romania. Stiam din start ca indiferent de nevoile sau preferintele tale, DepozitulDePapetarie iti ofera solutii personalizate, asistenta specializata si cele mai bune preturi de pe piata. 

Toner negru Xerox
Am inceput lista de produse necesare pentru birou cu un toner negru Xerox. Observ de fiecare data ca s-a terminat tonerul la xerox cand este prea tarziu si am nevoie urgenta de cateva xeroxuri si atunci ma panichez si nu stiu incotro sa o apuc. Facand curatenie pe birou si intre acte am sesizat ca xeroxurile arata tot mai sters, asa ca preventiv am pus pe lista un toner xerox, mai ales ca am gasit un pret bun la el, in magazinul online DepozitulDePapetarie.

Hartie multifunctionala
Daca tot eram la capitolul xerox si imprimante am cautat o promotie si la hartie de copiator. Daca vrei ceva si cauti cu siguranta o sa gasesti, mai ales in DepozitulDePapetarie. Asa am gasit o oferta excelenta la hartie multifunctionala A4, 120 g/mp, 500 coli/top, COLOTECH+, unde daca achizitionezi 4 topuri de hartie primesti o reducere de 10 % sau daca iei mai mult de 8 topuri de hartie reducerea creste la 15 %. Cu asa reducere de pret si avand in vedere ca hartia se consuma zilnic am adaugat la lista 8 topuri de hartie multifunctionala aflata la promotie.

Repertoar
Scufundat intre paginile magazinului online DepozitulDePapetarie dau peste repertoare si instant mi se aprinde beculetul. Nu stiu altii cum sunt, dar eu cam notez informatii pe unde apuc si pe urma uit unde le-am notat, asa ca un repertoar este o solutie practica ca sa ma organizez mai bine si sa notez alfabetic informatiile, ca apoi sa le gasesc mai bine si sa nu mai uit de ele. Am ochit un repertoar A4, 200 file, PIGNA Monocromo, destul de gros, care mi-ar ajunge cateva luni pentru notari si date importante, la un pret bun.

Bloc notes
Fara sa vreau, mi-au cazut ochii peste blocnotesuri si am inceput sa-mi aduc aminte de vremurile cand foloseam un vocabular pe post de blocnotes si ce aiurea era cand trebuia sa rup cate-o informatie din el si se dezmembra si cealalta fila. Cum mai mereu trebuie sa notez cate ceva cand sunt la serviciu, un blocnotes este ideal sa-l ai prin preajma tot timpul. Asa am gasit un bloc notes, A4+, 80 file, dictando, OXFORD International, creat special pentru nevoile mele in DepozitulDePapetarie, si l-am adaugat fara sa clipesc pe lista. In plus paginile lui sunt gata perforate pentru indosarieire si sunt micro-perforate pentru a putea sa fie usor scoase din blocnotes, care pe langa pretul atractiv atarna greu in balanta.

Clasor 600 carti de vizita
In sfarsit am gasit rezolvarea la o problema personala ce o am de ani buni si care de fiecare data imi da batai de cap. Fara sa tin neaparat colectionez carti de vizita de la diverse persoane cu care intru in contact zi de zi. Problema mea este ca le pun in locuri bune si de fiecare data cand am nevoie de datele de contact de pe ele nu le mai gasesc, desi sunt sigur ca am primit cartea de vizita respectiva si este undeva pusa bine. Cred ca nu sunt singurul care pune cartile de vizita primite pe birou, in sertarele biroului, prin buzunare, prin portmoneu, in portiera masinii, in bordul masinii etc. iar cand ai nevoie de ele faci un comandament de cautare peste tot si te rogi sa gasesti cartea de vizita in timp util. Drept urmare am adaugat pe lista un clasor pentru 600 carti de vizita, ROLODEX 67247 cu un pret corect si atractiv. Un clasor rotativ usor de folosit cu buzunare pentru 600 de carti de vizita si separatoare cu index de la A-Z este solutia ideala pentru pastrarea cartilor de vizita primite. Organizate toate la un loc intr-un clasor si foarte usor de identificat cand ai nevoie de cate una este cea mai buna varianta de pastrare a cartilor de vizita.

Harta Romania administrativ-rutiera
Satisfacut de lista facuta m-am relaxat putin lasandu-mi gandurile sa zburde, imaginandu-mi cum o sa arate o zi la munca inconjurat de viitoarele achizitii din DepozitulDePapetarie. La un moment dat privirea imi cade pe singurul perete gol din birou. Un gand incepe sa-mi incolteasca in minte, trebuia sa pun ceva acolo, ceva util cu care sa populez peretele alb. Nici posterele cu reclame si nici calendarele de perete nu mi se pareau ok pentru asta, aveam destule pe ceilalti pereti. Ochii imi cad intamplator pe ecranul laptopului unde era inca deschisa pagina magazinului DepozitulDePapetarie si instinctiv incep sa caut ceva cu care sa populez peretele. Intr-un final am gasit harta plastifiata, Romania administrativ-rutiera, 140 x 100cm, AMCO PRESS care mi se parea cea mai potrivita pentru scopul meu. Am adaugat-o pe lista rapid, eram chiar incantat si satisfacut de initiativa avuta. Oricum privim lucrurile o harta administrativ-rutiera este mult mai practica decat google maps, ai o privire de ansamblu mai mare si cand vrei sa faci o noua ruta de distributie sau trebuie sa calatoresti undeva ai instrumentul de orientare la tine in birou. 

Un partener de incredere
Cu un sentiment placut de multumire si satisfactie am pus lista de cumparaturi din magazinul online DepozitulDePapetarie pe birou, la vedere, si cu proxima ocazie, dupa ce trece vremea rea si Romania isi revine la normal, sa o transform in comanda. Recomand magazinul online DepozitulDePapetarie ca solutia perfecta in materie de birotica mai ales pentru preturile bune afisate si campaniile promotionale pe care le gasesti aici luna de luna.

Articol scris pentru Blogal Initiative

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta conteaza !

melimeloparis.ro