Cumpara ANVELOPE VARA cu Pret Mic de pe Vadrexim.ro !

"Prietenul la nevoie se cunoaste" - sau cum am ramas blocat in Frumoasa

Acum 15 ani, am hotarat 5 baieti, sa mergem sa vizitam pestera Frumoasa din M. Trascau. Poanta cu Frumoasa era ca dupa 10% din ea urma o gaura de soarece, pozitionata undeva aproape de nivelul tavanului prin care trebuia sa te strecori. 

Pestera Frumoasa
Fiind mai mare, am intrat din a 3-a incercare, cumva am reusit sa ma imping prin gaura de 25x35cm. Am vizitat pestera, facut fotografii si ne-am intors la gaura, unde n-am mai putut sa ma imping in sus neavand nicio priza la picior si am ramas blocat in pestera. Incantat de frumusetile pesterii de la entuziasm am ajuns la frica si panica ... Citeste continuarea pe Bursa Cosmote Free si scrie si tu povestea ta.

COSMOTE Romania revolutioneaza telefonia mobila prin introducerea unui nou portofoliu de abonamente, mai simplu, al carui fundament este inovatia prin simplitate si comunicare nelimitata. Mai multe detalii despre oferta gasesti pe free.cosmote.ro, iar despre concurs accesand free.cosmote.ro/bursa.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta conteaza !

melimeloparis.ro