Cumpara ANVELOPE VARA cu Pret Mic de pe Vadrexim.ro !

O sticla eco de la Tupperware

Am primit acum cateva zile un pachetel de la Tupperware, surpriza din pachet era o sticla Eco impreuna cu mai multe cataloage care mi-au luminat cunostintele si largit orizontul cu privire la compania si produsele Tupperware. Consider ca au facut-o intr-un mod foarte profesionist, nici nu m-as fi gandit ca au asa vechime pe piata, iar produsele lor sunt atat de cunoscute si utilizate de atata lume. Astfel din cataloage am aflat ca Tupperware este compania care isi propune sa economiseasca resursele planetei inlocuind pet-urile, atat sticlele cat si caserolele din plastic de unica folosinta cu sticle eco reutilizabile din plastic pur, medical si cu vase din plastic garantate pe viata. Este o companie multinationala, avand peste 60 ani de experienta, leader in vanzarile directe. Produsele sunt destinate pastrarii, prepararii, congelarii, transportului si servirii alimentelor.In plus compania Tupperware este cunoscuta si apreciata in 140 de tari de peste 100 milioane de clienti in fiecare an. 

De prima data eram destul de sceptic cu privire la o sticla de plastic, chiar daca era Eco, in mintea mea ma gandeam ca este o sticla de plastic ca o oarecare alta sticla sau pet de plastic. Bun asteptam cu nerabdare sa vad ce are in plus respectiva sticla si bineinteles sa vad daca intr-adevar este exact cum apare promovata in cataloagele Tupperware. Am primit o sticla verde, poate ca nu-i verdele culoarea mea preferata dar e totusi mai ok decat culoarea roz, oricum nu am nimic ticlam in garderoba cu care sa se asorteze sticla daca era roz, asa ca am evitat o catastrofa din start si apreciez atentia celor de la Tupperware ca au fost atenti ce trimit si la cine trimit.

O mica scticla eco
Ca orice sticla care din fabricatie este destinata spre pastrarea lichidelor, cei de la Tupperware nu gresesc cand zic ca este solutia perfecta pentru pastrarea apei sau a alotor lichide necarbogazoase. Sticla Eco Tupperware este transparenta prin urmare poti vedea cu usurinta continutul si cantitatea acestuia, perfect adevarat. Capacul etans nu lasa lichidul sa se scurga, am testat am intors-o cu capu-n jos sau culcat si intr-adevar capacul ofera etanseitate perfecta. Nu m-am lasat si am agitat continutul dar capacul isi face treaba, pentru care a fost proiectat. Capacul este prevazut cu o urechiusa pe margine, care face capacul foarte usor de deschis, ceea ce este perfect adevarat. Sticlele sunt foarte stabile pe suprafetele palne, adevarat si asta. Designul este bun si poti prinde usor si bine sticla cand o folosesti, chiar imi place cum o pot tine in mana.

Sticla eco Tupperware
In catalog zice ca sticla are inertie termica, acum n-am avut incotro si am testat un pet de dimensiuni asemanatoare cu sticla noastra, astfel am turnat lichid cald in ambele si am asteptat sa vad ce se intampla. Nu se comporta inertia termica a sticlei ca la termos, dar ca si o comparatie este ca la bateriile Duracell, tine putin mai mult fata de restul bateriilor, prin urmare lichidul se raceste putin mai greu fata de un pet standard. Apoi intr-adevar sticlele prin dimensiune incap perfect pe usa de la frigider si poti tine un bune conditii lichide in frigider. Apoi cu ochiul format am dat o fuga la masina sa vad cum incape in locurile speciale din usi si dintre scaune, am avut placuta surpriza sa se potriveasca perfect. Daca stau bine sa ma gandesc masinile cu echipare standard nu vin cu optionale care sa includa si un recipient de depozitat lichide in masina dar care costa cam multisor daca vin pe original. Prin urmare sticla este perfecta si pentru a depozita lichide in masina in timpul condusului.

Sticla eco Tupperware
In plus am inceput sa-mi imaginez ca as pute-o folosi spre exemplu si in iesirile la munte, pe trasee este chiar indicata o asemenea sticla incapte bine si in buzunarele laterale ale rucsacului sau poate sa fie prinsa foarte usor si simplu cu o cordelina. In plus este ideala dotorita formei si a dimensiunilor pentru speologie, chiar ma gandesc ca este perfecta pentru asa ceva, incape bine in buzunarul cu scai de la salopeta sau agatata de o bucata de cordelina. In plus pot sa fie folosite si la alte iesiri sau poti s-o iei cu tine la scoala, la job, sau iesiri in natura, perfect adevarat.

Sticlele sunt refolosibile doar daca le clatesti numai cu apa este suficient si se curata usor, nu pastreaza nici miros de la continutul avut, acum ce-i drept nu am lasat lichid in ele mai multe zile ca alcool spre exemplu sau alte chestii puternic mirositoare. Probabil sunt si Eco, acum nu imi pot imagina cat de eco sunt daca ele sunt fabricate tot din plastic si dupa cum stim plasticul in natura se dezintegreaza foarte greu. Pot sa zic ca sunt incantat de sticla Eco de la Tupperware si o recomand tuturor care doresc ceva util, usor, refolosibil si Eco. 


2 comentarii:

Opinia ta conteaza !

melimeloparis.ro