Cumpara ANVELOPE VARA cu Pret Mic de pe Vadrexim.ro !

Sustin echipa bloggerilor 3 la Triathlon Challenge Mamaia 2013

Cu pasi repezi am ajuns si la competitia cea mai tare din septembrie si anume Triathlon Challenge Mamaia 2013, care a ajuns la editia cu numarul 5. O editie mai speciala, deoarece avem nu mai putin de patru echipe formate din bloggeri care vor lua startul in competitie. Sper din tot sufletul ca echipele bloggerilor sa se claseze cat mai bine in clasamentul final al competitiei. Ca in orice competitie sportiva sunt invingatori si suporteri infocati care isi sustin echipele favorite.

Desi mi-ar fi placut sa particip la competitie in calitate de concurent, sa dau totul pentru echipa, nu s-a putut anul acesta, poate la urmatoarea competitie situatia sa fie mai favorabila. Totusi am intrat in tabara suporterilor infocati si o sa sustin echipa preferata de pe margine. Era foarte simplu daca participa o singura echipa a bloggerilor, dar asa cu patru este destul de dificil sa alegi sau sa intuiesti echipa castigatoare ori echipa care se v-a clasa pe o pozitie cat mai buna la finalul competitiei.

Am stat pe ganduri mult timp pana sa aleg echipa bloggerilor pe care s-o sustin cu putere la Triathlon Challenge Mamaia 2013, si m-am decis pentru echipa cu numarul 3 formata din inotator: Daniel Iancu, alergator: Elly Weiss si ciclist: Ciomartan Andrei. Chiar daca echipa cu numarul patru pare mai titrata si cu reale sanse la pozitionarea fruntasa intre echipele bloggerilor, am ales echipa numarul trei pentru ca sunt mai sentimental de felul meu. Chiar cred ca vor face o figura buna si vor castiga prima pozitie intre echipele bloggerilor pentru ca in primul rand o sustin.

Triathlon Challenge Mamaia 2013

Pentru alergare Elly Weiss, mi se pare perfecta, chiar imi aduce aminte ca aspect fizic cu celebra noastra campioana la atletism Gabriela Szabo, asa ca Elly sa alergi de sa mananci pamantul si sa scoti cel mai bun timp, stiu ca poti.

Ca inotator Daniel Iancu, chiar daca acum este mai durduliu de fel, o sa se descurce de minune doar a crescut langa Mures si inoata de cand era bebe mic. Stiu ca la munte si ciclism off road are experienta dar si rezistenta fizica, daca nu-i baga nimeni un bolovan in slip sa-l saboteze o sa paleteze mai ceva ca un delfin. Daniel de nu iesi invingator o sa te tachinez toata viata, asa ca baga mare si da din maini si din picioare ca si “Omul din Atlantis”.

Ca orice fotograf entuziast, Andrei trebuie sa umble peste coclauri ca sa prinda cele mai bune compozitii si peisaje pentru fotografii de exceptie si cum poti face asta, daca nu cu o bicicleta. Sper sa nu-i dezumfle careva roata de pe spate, ca sa-l saboteze, altfel sunt sigur ca o sa fie locomotiva echipei, iar daca ar trebui sa se intreaca cu un trabant la viteza, l-ar depasi cu certitudine. Asa ca Andrei iti urez multa determinare si “pedaleaza, pedaleaza, pedaleaza”.

Sustin echipa numarul 3 si imi doresc sa faca o figura cat mai buna la editia cu numarul 5 a competitiei Triathlon Challenge Mamaia 2013. Le urez bafta, multa determinare, energie si sa castige. Hai Echipa!!!


2 comentarii:

  1. Abia aştept rezultatele ! Echipa noastră va fi cel mai bine clasată ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu abia astept rezultatele. Sper sa castige echipa noastra :)

    RăspundețiȘtergere

Opinia ta conteaza !

melimeloparis.ro