Cumpara ANVELOPE VARA cu Pret Mic de pe Vadrexim.ro !

Aveti butoaie de ulei?

Uneori in urma postarii de anunturi gratuite pe situri de profil, se intampla sa ajungi in ipostaze comice si haioase, din neintelegerea anuntului in primul rand si mai ales in urma unor convorbiri telefonice. O faza destul de haioasa am patit in luna iunie 2010, in urma postarii unor anunturi de vanzare piese auto pe internet. Dupa catastrofa economica produsa de PDL si Basescu prin taierea cu 25% a salariilor bugetarilor dar si marirea TVA cu 5 puncte procentuale, am fost afectati cu totii mai ales firmele ce-si desfasurau activitatea in comert. Luna iunie 2010 a fost una dintre cele mai slabe luni, cu vanzari ca si inexistente, toti somam si asteptam redresarea economica ceea ce nu a venit asa de repede dupa cum ne-am fi asteptat. Chiar au fost zile in care nu intra un client in magazin, efectiv stateam degeaba cum se zice si asteptam o imbunatatire a situatiei, timpul cel mai mare il petreceam postand anunturi pe situri de profil in speranta ca o sa revitalizam cumva vanzarile. 

BizCaf Mures
Era o zi monotona, o liniste care nu prevestea nimic bun. La un moment dat suna telefonul si raspund, la capatul celalalt un domn ma intreaba scurt daca am butoaie de ulei, raspund ca am 2 de 205 litri si 2 de 60 litri momentan, dar daca doreste mai multe se rezolva. Imi spune ca-i dintr-o localitate apropiata de Targu Mures si ar veni dupa butoaie. Il intreb preventiv daca are cu ce sa le duca sau doreste sa i le ducem noi cu duba si-mi raspunde ca are un autoturism ARO carosat si incap fara probleme, i-am dat si adresa magazinului, mi-a confirmat ca stie unde este si am incheiat convorbirea. 

Ma intorc catre colegul meu si ii zic am dat lovitura pe ziua de azi vine un domn dupa butoaiele de Aral, se uita la mine si ma intreaba “tu vorbesti serios?”, zic acum mi-a confirmat telefonic ca vine dupa ele poate facem si un contract cu ocazia asta de colaborare, eventual ii mai fac si o reducere pentru cantitate si ne-am scos pe ziua de azi. In sfarsit aveam motiv de bucurie si parca dintr-odata tutul vedeam in alta lumina. 

Dupa vreo ora vad ca parcheaza un ARO carosat in fata magazinului, deja emotia era mare, abia asteptam sa incheiem tranzactia. Intra in magazin persoana cu care am discutat la telefon insotit de inca una, si-mi spune ca a venit dupa butoaie. Zic in regula si il rog sa-mi dea datele de firma daca doreste sa le cumpere pe firma ca sa-i pot face factura, la care el imi zice ca nu-i trebuie factura. Ii spun ca atunci o sa-i doar bon de casa daca nu are nevoie de factura. Se uita la mine si-mi zice ca nu-i trebuie nici bon de casa, ma uit la el neintelegand de ce si incep sa-i explic ca totusi e o suma de bani la mijloc si trebuie sa ne scadem butoaiele din stoc. Imi spun pai atunci faceti cumva sa fie bine pentru amandoi, ii spun ca bonul de casa e ok si in caz de nevoie si are firma il poate da la contabilitate ca sa justifice banii. El imi spune apoi is banii mei nu imi trebuie contabilitate si n-am nici firma n-am nevoie de firma. Ii spun ca am inteles si pentru mine este in regula oricum daca achita cu banul jos, atunci o sa-i fac o oferta de pret convenabila. La care el zice “Aaaa pai va dau eu cate 100 lei pentru fiecare butoi si va descurcati voi pe urma cu hartogariile, nu ma complicati pe mine ca eu ma cam grabesc putin”. M-am uitat la el si nu intelegeam de ce-mi ofera 100 lei pentru un butoi de ulei Aral, incerc sa-i explic ca 100 lei costa un bidon de 4 litri de ulei, eventual incerc sa-i mai fac o reducere de 5% la valoarea totala. Se uita la mine si-mi zice apoi el nu da mai mult de 100 lei pe un butoi de ulei, si i-am zis ca la 100 de lei nu gaseste niciunde in univers butoi de Aral la pretul asta. Ii spun ca pot sa-i fac suma rotunda si sa-i dau butoiul de 205 litri la 3500 lei si cel de 60 litri la 1000 lei asta ar fi cel mai jos pret ce-i pot oferi. Dupa ce-i zic preturile vad in privirea lui panica, si-mi zice asa de scumpe is butoaiele astea de ulei, pai zic priviti putin aici pe raft 1 litru de ulei Aral este 23 lei eu vi-l dau cu 17 lei zic este o reducere substantiala inmultiti cu 205 si cu 60 si vedeti putin cam ce diferenta de pret va ofer. La care omul se uita la mine si-mi spune sec ca lui nu-i trebuie ulei de motor, lui ii trebuie doar butoaiele goale pentru ca are o sera de legume si are nevoie de butoaie pentru apa. Am simtit ca se prabuseste cerul peste mine si ii spun omului ca butoaiele sunt pline cu ulei de motor nu sunt goale si noi nu avem butoaie goale de ulei pentru vanzare. Atunci mi-am dat seama de neintelegere si cu parere de rau i-am spus omului ca nu pot sa i le dau la 100 lei bucata si n-am de unde sa-i dau butoaie goale, eventual sa incerce la service unde fac schimb de ulei s-ar putea sa gaseasca butoaie goale. 

BizCaf Alba
Dupa tarasenia asta ne-am dezumflat de tot si am ramas in continuare cu butoaiele pe stoc. Toate sperantele s-au spulberat intr-o clipa, asta se intampla cand exista neintelegeri in comunicare. 

Ma folosesc intotdeauna si recomand siturile de anunturi gratuite, care in opinia mea sunt foarte utile si chiar te ajuta sa-ti vinzi produsele mai bine sau sa cumperi produsele care te intereseaza. Cu atat mai mult recomand platforma BizCaf.ro, un site de anunturi gratuite locale special creat pentru a facilita vanzarea produselor si serviciilor locale, dar si facilitarea accesului viitorilor clienti la aceste produse si servicii. 

2 comentarii:

  1. Rezervoarele ( butoaiele) sunt produse in fabrica noastra din com. Jilava, jud. Ilfov, executate din poliester armat cu fibra de sticla alimentara si au suporti de sustinere pentru asezare orizontala si gura de acces prevazuta cu gaura de fierbere. sunt avizate sanitar pentru lichide alimentare de Larex cu aviz seria F nr 005384, si agrementate conform legea 10/1995 cu Agrement Tehnic nr. 003-05/187 -2013
    http://www.poli-tan.ro
    Fose septice

    Bazine –
    Rezervoare


    Ghivece

    RăspundețiȘtergere

Opinia ta conteaza !

melimeloparis.ro