Cumpara ANVELOPE VARA cu Pret Mic de pe Vadrexim.ro !

Orice numai cu Farmec sa fie

Intr-un articol anterior am descris cu lux de amanunte o curatenie generala marca proprie, cu produse Triumf si Nufar. Ei ce sa vezi dupa ce am trudit peste 8 ore jumate, cronometrat, a venit inspectia si controlul calitatii, ma refer aici la o reprezentanta sexului frumos care numai bine a gasit locuri care au ramas chipurile pline de bacterii si microbi, desi eu am verificat in prealabil sa fie totul luna si bec. Asa ca dupa inspectia de rigoare am promis solemn sa rezolv si partile pe care le-am omis anterior si cu foarte putina tragere re inima weekendul acesta am reusit sa termin si locurile cu pricina. 

www.farmec.ro
Mi-am luat echipamentul de lupta si am scos din nou diviziile Triumf, Nufar si Nufar Verde, mi-am urat noroc si am reluat de la inceput metodic si eficace tot cea a scapat anterior. De data asta in living n-au mai scapat tocurile de la usi, pervazul, prizele, intrerupatoarele si corpurile de iluminat. Cand eram in toiul luptei am fost anuntat telefonic de la Cartierul General ca trebuie sa atac frontal si mobila prin interior. Atunci mi-am dat seama ca asta-i tot farmecul unei curatenii desavarsite sa cureti si mobila in interior, zis si facut am luat trusa de scule am demontat o parte din mobila si am rezolvat-o cu Nufar verde universal din cateva miscari. In final am dat lovitura de gratie caloriferelor tot cu Nufar verde universal. 

In dormitor am rezolvat mobile si pe interior exact dupa aceeasi metoda folosita la living. Am rezolvat rapid cu Nufar verde universal, tocurile de la usi, pervazul, prizele, intrerupatoarele si corpurile de iluminat, deja aveam experienta, la fel cum n-au scapat nici caloriferele de ofensiva finala. 

Bucataria din nou a opus rezistenta inversunata, mai ales ca aragazul ingamfat ca de obicei, a reusit sa se murdareasca din nou, dar l-am improscat bine cu Triumf si l-am atacat cu buretele tunat cu sirma. Am rezolvat rapid tocurile de la usa, mobilierul prin interior, unde am avut acces si bine inteles caloriferul care a stat pitit inainte cu o saptamana si n-a scos un cuvintel, cred ca spera la neutralitate vesnica. Nici in bucatarie n-au mai scapat prizele, intrerupatoarele si corpurile de iluminat. 

Baia mi-a ocupat o groaza de timp mai ales ca am reluat toata activitatea, am igienizat si spalat amanuntit atat cabina de dus, chiuveta cu Nufar verde universal si closetul cu Nufar dezinfectant gel WC. Am rezolvat prizele, intrerupatoarele si corpurile de iluminat si am insistat si pe oglinda cu Nufar verde de geamuri. 

Daca tot am povestit de curatenia cu Farmec, nu uitati de concursul Farmec “Romania gospodara! (25 martie - 8 mai 2013)” organizat pe pagina de Facebook Farmec unde va invit sa participati si sa sustineti regiunea preferata pentru deveni cea mai harnica regiune si puteti castiga premii si beneficii foarte atractive. 

Recomand noile produse Nufar verde, o grupa de produse inovatoare cu principii naturale active, care se bazeaza pe formule biodegradabile, cu extract eco-certificat de musetel, pH neutru si un parfum hipoalergenic. Produsele nu au coloranti si sunt disponibile in ambalaje reciclabile. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta conteaza !

melimeloparis.ro