Cumpara ANVELOPE VARA cu Pret Mic de pe Vadrexim.ro !

Surpriza mare pentru fanii trupei Byron

Un eveniment important atat pentru fani dar mai ales pentru Trupa Byron v-a avea loc pe data de 16 martie 2013 a Palatul Copiilor din Bucuresti (b-dul Tineretului, nr. 8-10). In ziua 75 a anului in curs Trupa Byron isi lanseaza in cadrul unui concert de zile mari al IV-lea album bilingv (romana/engleza) cu titlul “30 Seconds of Fame/30 de secunde de faima”, toata desfasurarea de forta v-a incepe la ora 20.00 iar pretul unui bilet de intrare costa 48 lei. 

Byron

Trupa Byron a ales un titlu foarte sugestiv pentru albumul cu numarul IV, “30 de secunde de faima”, titlu care chiar m-a pus oarecum pe ganduri si in incurcatura mare, astfel incat o intrebare a incoltit subtil in gand “Oare pentru mine care au fost cele 30 de secunde care mi-au schimbat viata?”. La prima vedere o auto-interogare simpla cu multe raspunsuri care s-ar potrivi, dar totodata la fel de complicata, mai ceva ca “Nodul Gordian”. Am stat mai mult de 30 de secunde, am cantarit, am pus in balanta fapte, situatii critice, decizii luate care mi-au schimbat viata, dar toate au fost luate in mai putin sau mai mult de jumate de minut. Eram pe punctul de a renunta, cand am fost iluminat asemenea unui sihastru dupa multe rugaciuni si post aspru. Acum cateva luni am facut o “isprava”, una singura, nici prea mare nici prea mica, intamplator am gasit pe net cautand cu totul altceva situl Blogal Initiative si din curiozitate am intrat sa vad “cu ce se mananca”, din start mi-au placut culorile rosu, alb si negru care predominau pe pagina si am ramas mai mult de 3 secunde. In cateva minute am vizualizat sectiunile sitului si regulamentul, apoi mi-au trebuit exact 30 de secunde ca sa-mi fac cont pe Blogal Initiative, secunde dupa care viata mea a luat o turnura neasteptata. Dupa o asa “isprava”, Blogalu’ s-a instalat cu nonsalanta in rutina zilnica, am gasit oameni faini, campanii diverse cu provocari inedite, ce mai o competitie in adevaratul sens al cuvantului, interesanta si antrenanta cu de toate. “QUÆ SUNT CÆSARIS, CÆSARI”, sau mai bine zis Maestrului de ispravi 2.0 si echipei Blogal care de n-ar fi fost, n-as fi scris articolul si viata mea ar fi fost cu siguranta alta. 

Sa revenim la albumul cu numarul IV care contine 13 piese noi si v-a fi disponibil in premiera in doua variante distincte una cu versuri in limba engleza si una cu versuri in romana. N-au fost uitati nici colectionarii pentru care o sa fie disponibila o editie limitata realizata manual de catre 6fingers, claparul si graficianul formatiei, ce va contine ambele discuri. Evenimentul este realizat cu sprijinul sponsorilor Aqua Carpatica si Domeniile Samburesti

Lansarea noului album “30 de secunde de faima” din 16 martie al trupei Byron v-a fi urmat de un turneu de promovare in tara dupa cum urmeaza: 

Bucuresti, 16 martie, ora 20:00, Palatul Copiilor 
Timisoara, 30 martie, ora 20:00, Casa de Cultura a Studentilor 
Cluj-Napoca, 5 aprilie, ora 20:00, Casa de Cultura a Studentilor 
Targu Mures, 6 aprilie, ora 20:00, Teatrul National 
Iasi, 12 aprilie, ora 20:00, Casa de Cultura a Studentilor 

Cei care doresc sa participe la evenimente, dar si fanii pot achizitiona bilete pentru concertele trupei Byron de aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta conteaza !

melimeloparis.ro