Cumpara ANVELOPE VARA cu Pret Mic de pe Vadrexim.ro !

O lansare bilingva in premiera marca Byron


Viata este trecatoare si timpul se scurge ireversibil, este geniala ideea Trupei Byron in alegerea titlului noul album pe care-l vor lansa in 16 martie, „30 Seconds of Fame/30 De Secunde De Faima”. In general cand te gandesti la faima automat iti vin in minte celebritati, conducatori politici, marii magnati ai economiei, mari cercetatori stiintifici si oameni de cultura, dar cu siguranta exista si momente cand de poti bucura de faima pentru putin timp si care-ti raman adanc intiparite in minte, intr-un colt ascuns, dar din cand in cand amintirile ies la iveala declansate de un sentiment, de o linie melodica sau de o asemanare. 

Lansare Album Trupa Byron

Mi-am adus aminte cu nostalgie de un eveniment petrecut in urma cu 30 de ani, eram la mare imreuna cu parintii si fratele mai mic. Intamplarea s-a petrecut pe plaja, parintii stateau la plaja si noi ne jucam pe malul marii, nu aveam voie sa intram in apa deoarece eram prea mici asa ca faceam castele de nisip si cautam scoici. La un moment dat a trecut un vanzator ambulant cu dulciuri si parintii ne-au luat la amandoi cate o bomboana pe bat, ei si-au continuat plaja si noi joaca. Pana terminam bomboanele am zis sa cautam scoici pentru decorarea castelului care urma sa fie construit, zis si facut, asa ca tot cautand scoici fratele meu s-a apropiat prea mult de apa, iar un val i-a ajuns la picioare moment in care s-a speriat si si-a scapat bomboana in apa, valul retragandu-se a luat si bomboana. Fratele meu a inceput sa planga si sa mearga dupa bomboana eu eram la mica distanta dar nu am stiut cum sa reactionez si am inceput sa strig la el sa nu intre in apa, dar era prea tarziu, inaintand in apa, urmatorul val l-a luat si pe el. In momentul in care am vazut ca l-a luat apa m-am speriat foarte tare si am fugit repede la parinti zbierand ca l-a luat apa pe fratele meu. Un barbat de langa patura unde stateau parintii, care a reactionat cel mai rapid si a inteles pericolul si spaima din glasul meu a sarit repede in picioare si a fugit in apa reusind sa-l gaseasca pe fratele meu si sa-l scoata inca teafar din mare. Nu mai stiu sincer daca de la prima mea reactie, de la primul strigat si alergatul spre patura au fost 30 de secunde sau mai multe, insa pentru fratele meu au fost secundele care i-au salvat viata. Dupa ce sperietura a trecut si lumea din jur s-a mai calmat, maica-mea s-a orpit din plans, iar fratele n-a patit nimic si era teafar, inghitind doar putina apa sarata, am primit cea mai mare inghetata Polar drept rasplata si mi-au zis toti ca sunt un mic erou pentru ca mi-am salvat fratele de la inec. 

Oficial Trupa Byron lanseaza oficial albumul cu numarul IV, in data de 16 martie 2013, la Palatul Copiilor din Bucuresti Bulevardul Tineretului, nr. 8-10. Noul album contine 13 piese remarcabile, majoritatea dintre ele fiind scrise de catre solistul Dan Byron in cadrul unui „challenge” international pentru compozitori, in februarie 2012. Provocarea adresata participantilor consta in compunerea si inregistrarea unui album muzical complet cu 10 piese in cea mai scurta luna din an, iar DanByron, a facut fata cu brio. 

Trupa Byron ofera fanilor si ascultatorilor, o muzica buna si de calitate, linii melodice care au influente rock, alternative, urban, jazz etc. „Road Trip” a fost primul single de pe album, a fost lansat anul trecut in vara lui 2012, videoclipul a avut premierea simultan pe 100 de bloguri romanesti in cadrul unei campanii organizate de Blogal Initiave. A urmat piesa in limba romana “Cu capul in nori”, pentru ca in urma cu cateva zile pe 26 februarie 2013 a fost lansat „It Ain’t Gonna Happen Today”, un nou single al Trupei Byron, realizat cu camere GoPro, astfel incat datorita tehnicii de filmare avem parte de un videoclip dinamic oferind perspective inedite. 

Trupa Byron este activa in muzica romaneasca intrand in al-7-lea an de activitate oferind fanilor si iubitorilor muzicii bune, in premiera un album bilingv „30 Seconds of Fame”, cu versuri in limba engleza si „30 de secunde de faima”, cu versuri in limba romana. Pentru colectionari si fani exista o editie limitata realizata de 6fingers claparul si graficianul formatiei, ce va contine ambele discuri. Intregul album a fost inregistrat in studioul Real Sound & Vision din Bucuresti, avandu-l ca producator pe Victor Panfilov. 

Concertul de lansare de la Palatul Copiilor v-a incepe la ora 20.00 iar un bilet de intrare costa 48 lei. Lansarea v-a fi urmata de un turneu de promovare a noului album in tara. Programul turneului din tara este afisat in continuare. 

Bucuresti, 16 martie, ora 20:00, Palatul Copiilor 
Timisoara, 30 martie, ora 20:00, Casa de Cultura a Studentilor 
Cluj-Napoca, 5 aprilie, ora 20:00, Casa de Cultura a Studentilor 
Targu Mures, 6 aprilie, ora 20:00, Teatrul National 
Iasi, 12 aprilie, ora 20:00, Casa de Cultura a Studentilor 

Sponsorii evenimentelor sunt Aqua Carpatica si Domeniile Samburesti. Fanii sunt totul pentru Trupa Byron, ei sunt muza lor de inspiratie si pentru fani creaza muzica, ii incanta in concerte. Fara fani si suportul nostru, doar muzica de calitate are de pierdut. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta conteaza !

melimeloparis.ro