Cumpara ANVELOPE VARA cu Pret Mic de pe Vadrexim.ro !

Eu stiu de ce revin la Cora !

In urma cu cateva zile am incercat primul meu review la un site intr-un articol despre noul look al sitului hipermarketului Cora. Am ramas placut impresionat de feedbackul echipei care se afla in spatele noului site Cora, care in cateva zile au fixat toate micile probleme semnalate de mine in review, acum functionalitatea sitului este perfecta. 

Hipermarketul preturilor HiperMici www.cora.ro

Am verificat pagina de inregistrare unde functioneaza tasta tab perfect si modul de inregistrare a fost simplificat prin redirectionare, odata cu apasarea butonului “Inregistreaza-te” te directioneaza direct la formular, unde oricine se poate inregistra in mod simplu si usor, chiar si persoanele mai in varsta, care nu sunt familiarizate cu formularele de inregistrare si navigare pe situri. Ma declar foarte multumit si ma bucur ca articolul precedent a fost un motiv in plus pentru echipa din spatele sitului Cora, in optimizarea lui. 

Surpriza a venit insa pe email odata cu newsletterul de la CoraCluj, care sincer m-a miscat, chiar nu ma asteptam sa primesc un newsletter personalizat. Cred ca este primul newsletter personalizat primit vreodata, conceput profesionist, intr-un mod simplu si prietenos, asa emailuri sa tot primesti. In comparatie cu zecile de newsletter pe care le primesc zilnic, dupa acelasi calapod, cel de la Cora a punctat simplu si direct toate noutatile aparute intre timp si chiar modul direct si personalizat iti starneste curiozitatea si te indeamna sa vizualizezi noutatile si ofertele hipermarketului. Felicitari echipei CoraCluj care concep si trimit newsletter personalizat, cred ca tot mai multi clienti se vor inscrie mai degraba la un newsletter personalizat, mult mai prietenos decat un ziar de oferte standard tiparit. 

Newsletter personalizat de la Cora

Intr-adevar in cateva zile echipa din spatele noului site Cora, au rezolvat si problema sitului care poate fi accesat acum si de pe telefoane mobile sau smartphone, iar viteza de incarcare a sitului pe telefon este excelenta, merge aproape la fel de repede ca si pe laptop. Felicitari pentru aceasta realizare. 

www.cora.ro Mobile

Am sesizat ca s-a lucrat si in zona widgeturilor care sunt functionale toate, astept cu nerabdare sa se rezolve si widgetul cu vremea ca sa-ti arate vremea din locatia in care te afli in momentul in care accesezi situl Cora. Inca o data am ramas placut surprins sa observ rapiditatea cu care echipa din spatele noului site Cora s-a miscat si au fixat micile erori. 

Poate ca pentru multi utilizatori de internet utilitatea unui site confortabil in utilizare simplu si neaglomerat, este esentiala, marturie raman impresiile lasate pe pagina de facebook a hipermarketului Cora, care contorizeaza peste 65400 de like-uri, sper ca in curand sa depaseasca bariera psihologica de 1 milion de like-uri. 

In concluzie recomand cu caldura noul site Cora, o bijuterie tehnologica realizat de o echipa de profesionisti. Eu ma declar multumit si bucuros pentru feedback-ul primit si newsletterul personalizat, am priceput perfect intelesul sloganului ”Stii de ce revii”, asa cum am inteles in incinta hipermarketului sloganul “Hipermarketul preturilor HiperMici”. Fidelizarea clientilor este importanta in economia de piata, modalitatile de fidelizare a clientilor promovate de hipermarketul Cora, m-au castigat 100%. 

Eu stiu de ce revin la Cora

Eu stiu de ce revin la Cora! ... Dar tu stii?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta conteaza !

melimeloparis.ro